Loading...







Klub +


Poštovani kupci,od 1.6.2016 godine smo unaprijedili program loyalnosti "Klub plus". Pokušat ćemo se Vam prezentiramo sve informacije o izmjenama i novom Pravilniku Kluba plus u daljem tekstu. Ukoliko ima nekih nejasnoća ili imate sugestije molim da nas kontaktirate na neke od kontakta:

e-mail: klubplus@cavkunovic.ba 
tel: 037 315 311 (marketing služba).

Cijenimo povjerenje!
Prepoznali smo povjerenje naših kupaca tokom bogatog poslovnog iskustva koje je iza nas. Želimo da takve kupce tretiramo kao posebne, veoma važne za našu kompaniju. Želimo da ti kupci uživaju određeni povlašteni status, te smo za tu namjenu krenuli sa projektom programa loyalnosti pod nazivom "Klub plus" čiji slogan "Cijenimo povjerenje" će nastojati da takvim kupcima pruži više od obične kupovine na benzinskoj pumpi. Zadovoljstvo svakog kupca nam je najvažnije, zadovoljstvo naših vjernih kupaca nam je na prvom mjestu u svakom momentu.

Kako mogu postati član "Kluba plus"?
Od 2. marta 2015. godine pokrećemo proces u kojem ćemo svakom našem kupcu omogućiti da pristupi "Klubu plus". Prilikom posjete ili kupovine na benzinskoj pumpi možete zatražiti Vašu "Klub plus" karticu. Nakon što trgovac na pumpi uredno popuni potrebne podatke, odmah po potpisivanju pristupnog obrazca radnik/ica na pumpi će Vam izdati Vašu karticu i već od naredne kupovine počinjete koristiti popuste koje Vam "Klub plus" nudi.

Koje su obaveze člana "Klub plus"?
Članstvo u "Klubu plus" je besplatno. Ono ne nosi nikakve obaveze kupca koji je član ovog kluba. Uslovi za učešće u ovom klubu možete pročitati detaljno OVDJE.

Šta je to "Klub plus"?
"Klub plus" je projekt kojim želimo ostvariti interakciju sa našim kupcima i njihovu vjernost nagraditi kroz određene sisteme koji kupcima donose nagrade i pogodnosti prilikom kupovine. Članstvo u "Klubu plus" je svojevoljno i bez obaveze, ali samo članovi ovog kluba mogu ostvariti određene popuste ili bonitete koje smo pripremili za njih.

Kakve povoljnosti i koristi "Klub povjerenja" nudi svojim članovima?
Svaki član kluba ima pravo na jedinstvene popuste koje smo kreirali za njih. Ovi popusti se evidentiraju isključivo preko članske kartice "Klub plus" koja Vam je izdana od strane Čavkunović-BP doo i koja ima jedinstven identifikacijski kod. 

Prilikom svake kupovine ste dužni priložiti člansku karticu "Kluba plus" kako bi smo Vam mogli odobriti popuste i zbrojiti pripadajuće bonitete, i to:

svaki član "Kluba plus" ostvaruje prilikom kupovine ostvaruje popuste od 0,05 KM/l goriva.Od 1.6.kupci unaprijedili smo sistem sakupljanja boniteta koje sada možete prikupljati isključivo preko prometa na benzinskim pumpama Čavkunović-BP doo, a sakupljenim bonitetima ostvarujete 25% popusta u bilo kojem od sljedećih express restorana:
Express restoran Bihać, Banjalučka bb
Express restoran Sanski Most, Bulevar 7 korpusa bb
Express restoran Kamenica, Plješevička bb
Ukoliko prilikom kupovine niste priložili Vašu člansku karticu "Klub plus" Čavkunović-BP doo nije u obavezi naknadno Vam iskazati pripadajuće popuste i/ili obračunati pripadajuće bonitete.

Kako mogu iskoristiti prikupljene bonitete?
1.6.2016 godine smo na svaku potrošačku karticu dodijelili 50 boniteta, kako bi smo Vašu vjernost nagradili kontinuiranim popustima koje ste imali u Express restoranima u prethodnom periodu.


Svaki kupac koji prilikom plaćanja računa na Benzinskim pumpama priloži svoju "Klub plus" karticu Čavkunović-BP doo će na karticu evidentirati adekvatan broj boniteta u omjeru 1 bonitet na svaku 1,00 KM koju kupac ima na računu. Na primjer, ukoliko je kupac imao račun od 50,00 KM mi ćemo na karticu evidentirati 50 boniteta.


Evidentiranim bonitetima možete ostvariti popuste od 25% u Express restoranima, prilikom ostvarivanja popusta stanje Vaših boniteta će se umanjiti za adekvatan broj prema računu kojeg ste napravili, a u omjeru:

1. 7 boniteta za svako gotovo jelo i
2. 3 boniteta za svaku pitu, juhu, salatu, slatko i/ili piće.

Na primjer, stanje Vaših boniteta je 50, a prilikom posjete restoranu ste napravili račun na kojem se nalazilo jedno gotovo jelo, jedna salata i jedan sok. Ostvarili ste popust na cijeli račun od 25% i umjesto 10 KM ste platili 7,50 KM ali sa stanja boniteta smo Vam umanjili: 7 boniteta za glavno jelo + 3 boniteta za salatu + 3 boniteta za sok, odnosno ukupno 13 boniteta. Nakon kupovine u Express restoranu Vaše novo stanje će biti 37 koje Vam ostaje na raspolaganju za dalje ostvarivanje daljih popusta u Express restoranima.



Kako mogu provjeriti bonitet?
Stanje boniteta možete provjeriti prilikom svake kupovine na tzv. nefiskalnom dijelu ispisa računa u dnu računa. Ispis sadrži podatke o sakupljenim bonitetima, vrijednosti koju ste ostvarili po osnovu računa i novo stanje boniteta.


Od 1.6.2016 godine stanje Vašeg boniteta možete provjeriti i putem naše web stranice klikom na ovaj link.